Brave New World
Vítej v končinách tajemna. Budující se vesnice potřebuje svoje Shinobi, tak jako legendy hrdiny, jsi to ty, koho právě hledáme..?

Lekce politologie

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Lekce politologie

Příspěvek pro Niklaus za Fri Jan 13, 2017 4:30 pm

Nacházíme se na fantasy RPG, kde se lidská rasa rozdělila na tři základní skupiny. Každá ze skupin má odlišné schopnosti, styl chování, lokaci a cíle.

INKVIZICE

První a zároveň nejsilnější skupinou ve světě je Inkvizice. Její cíl je vládnout světu a vymýtit ze světa ostatní rasy (nejen mutanty, ale i nečistokrevné). Inkvizice zabírá prakticky 90% Evropy, snaží se zasahovat i na jiné kontinenty. Inkvizici vede nejvyšší inkvizitor, který má pod sebou tři zkušené generály. Ti pod sebou mají speciální jednotky Signum, které tvoří vždy desítka nejtalentovanějších mágů.
Sídlo celé inkvizice je Řím a celkově celá Itálie. Nejednají ve jménu Boha, ale ve jménu nejvyššího inkvizitora, který nastolil na jeho území absolutismus. 

Vojáci inkvizice jsou děleny na úrovně dle jejich reputace, kterou získávají během své služby. Nazývají se mágové. Podmínky pro přijetí jsou jasné - mít talent na čistou magii.
ČISTÁ MAGIE = Čistá magie je taková magie, která vzniká ze základních elementů - oheň, voda, země, vítr a poté rozšiřujících elementů - světlo, blesk, temnota. U extrémně nadaných mágů je poté možné umět více než jeden ze sedmi základních elementů a následně ho kombinovat - možnost ovládat lávu, led, léčení, bariérové schopnosti, vyvolávání (třeba spec. zbraní, runová magie, či podobné (možnost vytvořit si v rámci možností vlastní magii). 
Pokud splňujete podmínky čisté magie, jste uznání jako mágové a v současném světě nejvyšší možná existence.  


Úrovně mágů:
1. Novic - Novic je každý člověk, co jen projeví minimální talent na čistou magii a rozhodne se bojovat ve jménu inkvizice. Má přístup k magii první úrovně, nedostává obtížné úkoly, často pracuje ve skupinách. Učí se používat svůj první element.
2. Elementarista - Elementarista je člen inkvizice, který prokázal určitou schopnost přežít a být užitečný. Ačkoliv se to nezdá, dostat se z Novice na úroveň Elementaristy dá hodně tvrdé práce, nervů a občas i životů. Elementarista má přístup k magii druhé úrovně, nedostává obtížné úkoly, ale může pracovat ve dvojicích, občas i sám. Je pokročilý ve svém prvním elementu.
3. Mág - Pokud zvládnete základní úkoly, ukáže se, že dokážete víc než kolem sebe hloupě máchat tyčí a máte nějaké vědomosti o tom, jak magie funguje, stanete se mágem. Mág může být učitel pro Novice nebo kapitán jejich týmu. Jsou mu zpřístupněna kouzla třetí úrovně. Lehké úkoly jsou pro něj zbytečné, ve skupinách pracuje na středně těžkých úkolech. Ovládá svůj první element na vysoké úrovni.
4. Exorcista - Umět se skvěle vyznat ve svém prvním elementu je pro vás absolutně normální. V Inkvizici máte poměrně respekt u předešlých tří úrovní, jelikož jste vysláváni na středně těžké úkoly klidně i sami. Můžete učit jak používat svůj element i Mágy, můžete svůj element formulovat do různých podob a forem. Máte možnost se učit kouzla čtvrté úrovně.
5. - Zaříkávač - Zaříkávač je nejvyšší stupeň, kterého jde za normálních okolností dosáhnout. Většina by vám mohla závidět, protože tvoříte elitu mágů, která je viditelná v normálním světě a udržuje obyčejné lidi pod kontrolou. Samozřejmě můžete učit Exorcisty, ale pokud jste se dostali až na tuto úroveň, je to pro vás ztráta času. Můžete se naučit používat svůj druhý element, až po střední úroveň. K dispozici máte kouzla páté úrovně a můžete dostávat i těžké úkoly.
6. - Sacerdos - Každá frakce, země či mocnost měla své elitní vojáky. U Inkvizice je to právě tato jednotka. Pokud jste talentovaný Zaříkávač, jste pozvání na konkurz, kde vás vybírá samotný člen Signum. Vaše moc je daleko nad prvními pěti úrovněmi, máte k dispozici kouzla šesté úrovně a dostáváte speciální obtížné úkoly. Normálně nejste moc viděni v ulicích, jste v pevnostech či plníte své úkoly, které z 90% jsou boj s nečistokrevnými nebo mutanty. Ovládáte dva elementy, které můžete kombinovat.
7. - Signum - Členové Signum jsou velitelé Sacerdosu. Je jich vždy pouze deset, stát se jedním z nich lze jen jedním způsobem a to je smrtí jednoho ze současných Signum. Pokud zemře při normálním boji, na nemoc nebo stáří, je nový Signum vybrán generálem. V krajních případech ho jde vyzvat na souboj. Máte přístup ke většině informací světa, vedete prakticky armádu inkvizice a můžete se učit kouzla až sedmé úrovně. Umíte perfektně až tři elementy, které jsou možné kombinovat v jeden/ při extrémní síle ve dva pokročilé. 
8. - Generál - Pokud se někdo dostane až na tuto úroveň, bude zajisté patřit do TOP 5 uživatelů magie. Generálové jsou pouze tři. Jste vůle samotného inkvizitora, nikdo vám nemůže odporovat. Vaše síla je velmi nebezpečná a jste hrozbou pro svět. Máte přístup ke všem informacím světa, absolutní volnost a můžete si prakticky dělat co chcete. Můžete užívat kouzla 8mé úrovně, všechny základní elementy a minimálně tři (maximálně pět) jejich kombinací. 
9. - Inkvizitor - Inkvizitor je jen jeden, vládne celému světu, používá kouzla 9té úrovně, nikdo mu na jeho území neodporuje. Silou se rovná milionové armádě. Ovládá všechny základní elementy, jejich kombinace a dokonce i zakázanou magii. Vaší povinností je vést svět a podrobit si ho.
10. - Excedentos - Úroveň i pro samotného inkvizitora nedosažitelná. Ovládáte buď magii života a smrti, jste něco jako bůh ve světě magie. Nikdo se na tuto úroveň nebyl schopný dostat a nikdo prozatím neví jak.


Co jsou to úrovně kouzel?
1. - Kouzla první úrovně jsou většinou čistý základ. Mají určenou formu, nedá se s nimi vymýšlet nic speciálního, většinou jsou jen jakýmsi ,,support" prvkem v boji. Chcete si vyvolat zbraň, použít slabou teleportaci? Tak přesně toto je kategorie těchhle kouzel.
2. - Kouzla druhé úrovně jsou taková, díky kterým se můžete jakkoliv bránit, či dělat lehká útočná kouzla. Je libo malá ohnivá koule nebo plamenný štít?
3. - Třetí kategorie kouzel je určená na boj proti stejně silným soupeřům. Provedete nějaký rituál, zaklínadlo či gesto, které vám pomůže vytvořit třeba větší ohnivou kouli.
4. - Čtvrtá kategorie je kategorie kontroly. Nebaví vás používat ohnivé koule? Zformujte svůj element do plamene, který vrháte z ruky. Chcete léčit lidi? Máte snad chuť zdokonalit své předchozí kouzla ze slabších kategorií? Zdokonalte je až na tuto úroveň. (Teleport na střední vzdálenost) 
5. - Pátá kategorie kouzel je kategorie kombinovaných kouzel a všech základních typů útoků, které na sebe navazují. Tudíž pokud někoho sejmete vodním paprskem a chcete do toho připustit blesk, z čehož se pak stává samo o sobě kouzlo, je tohle právě pro vás. (Kombinuje se zde pouze základní element)
6. - Nebaví vás už používat voda a vítr? Chcete radši používat led? Sem patří vaše nová kouzla. Chcete se umět teleportovat na velké vzdálenosti? Tak právě tu hledejte své místo.
7. - Kouzla sedmé úrovně jsou bezpochyby jedny z nejnebezpečnějších. Chcete obranu, kterou neprorazí tákřka nic? Nebo chcete kouzlo, které vymaže stovky lidí během pár sekund ze světa? Bude to právě tato úroveň. 
8. - Osmá úroveň je magie destrukce a magie speciální. Chcete ovládat gravitaci? Sluneční paprsky? Staňte se generálem.
9. - Devátá úroveň je magie nadvlády. Možnosti nekonečných iluzí, ovládání mysli.
10. - Magie života a smrti, kouzlem můžete život vytvořit a dokonce ho i sebrat.

Armáda

Spousta lidí se dohaduje o tom, je-li silnější frakcí Inkvizice nebo Armáda. Ať už je to jakkoliv, Armáda je nejpočetnější frakcí ve světě, nepočítáme-li šest miliard mutantů, kteří brázdí snad každý kout Země. Jejich jednotky čítají dohromady jednu miliardu lidí po celém širém Světě, na každém kontinentě. Pod jednou vlajkou sdružují prakticky všechny zdravé jedince. Ne každý je zpravidla vojákem. Frakce má mimo jiné i inženýry, lékaře a další specialisty ve svých oborech. Vojáků je však nejvíce, od lidí, kteří bojují partizánským stylem ve své domovině, po velmi dobře vyzbrojené vojáky v plné zbroji. Jejich předností je lidská vynalézavost. Od současnosti věda pokročila, vznikla spousta nových, silných zbraní, které z nich činí obstojné protivníky, ne-li nepřemožitelné. Ve svých zbrojí se dokážou stát trnem v oku kdekomu. Nicméně, pořád jsou to jen lidé, mají slabou schránku, to je jejich největší nevýhoda.

Hodnosti:
Rekrut-> Počáteční hodnost, kterou má každá postava. Zpravidla se jedná o lidi, kteří neumí zacházet pořádně se zbraní, proto jsou v počátcích hraní velmi slabý. Jejich výcvik je pestrým okořeněním hry již od začátku. Rekrut není vysílán na mise, dokud neukončí výcvik. To ho posune na vyšší úroveň.
Private-> Po úspěšném dokončení výcviku nafasujete výstroj a pod velením vyšších hodností konečně vyrážíte do terénu. Gratulujeme, jste řadovou jednotkou, nemáte žádnou autoritu ani privilegie, nicméně dostáváte za své mise zaplaceno, to Vám zatím musí stačit. Pokud budete hodně úspěšní, brzy povýšíte na lepší post!
Corporal->  Vaše zkušenosti a úspěchy zajistili novou hodnost na vestě! Gratulace, získal jste zkušenosti a pomalu se dostáváte do podvědomí svých nadřízených. Jste nasazováni k těžším misím. Při této hodnosti si budete již moct vybrat, jakým směrem se bude orientovat vaše dráha. Chcete být inženýrem? Vědcem? Lékařem? Nebo profesionálním vojákem? Přemýšlejte nad tím, protože příští povýšení je prvním krokem k úspěchu!
Sergeant-> Při získání této úrovně si budete moct vybrat svoji dráhu: lékař, vědec, inženýr, voják. Každá má své schopnosti, které jinak nedostanete. Nicméně jste stále posíláni do terénu, kde čeká práce, kterou někdo musí odvést. To budete Vy! Plňte mise, vyplatí se to!
First Sergeant-> Úspěch. Většina lidí to ani dále nevytáhne, není to však nemožné. Velíte misím, podílíte se na léčebných výzkumech, vyrábíte nové zbraně nebo výstroj či vozidla! Tady začíná opravdová zábava.  Vaše schopnosti se ukázali být užitečné. Dělejte svoji práci a budete odměněni vyšší hodností, nicméně již brzy nebudete mít kam šplhat.
Captain-> Již existuje jen velmi málo lidí, kteří mají právo Vám rozkazovat, přičemž se náplň práce nezměnila, pouze jste nasazováni do těžších úkolů.
Colonel-> Nejvyšší hodnost, jakou lze získat bez udělení admina. Jste na vrcholu hráčského potravního řetězce. Vaše slovo je vůlí všech podřízených. Držíte v rukou obrovskou moc, se kterou se pojí obrovská zodpovědnost a práce, která se Vám nedá upřít. Dosáhl jste svého vrcholu.

Nečistokrevní

Co se stane když se mutace nedokončí a vy si zanecháte zdravý rozum? Najednou se u vás začnou ukazovat jisté známky síly. Jste napůl člověk, napůl mág, který nevlastní čistou magii. 
NEČISTÁ MAGIE = Nečistá magie je taková magie, která může mít základy v normálních elementech, ale ve většině případů se jedná o magii přeměny. Řadil bych sem podobné bytosti jako jsou upíři, vlkodlaci, polo-démoni, polo-draci či cokoliv si vaše mysl zamane. Vaše síla spočívá v tom, že nevychází přímo z vás, ale z vaší zmutované stránky.


Nečistokrevní jsou různě po světě v malých skupinách. Nemají vůdce, nemají žádné speciální hodnosti a řadí se jen dle reputace. 
avatar
Niklaus
Rekrut

Poèet pøíspìvkù : 107
Join date : 08. 11. 16

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru